جمعه ۲ آذر
یا علی ابن موسی الرضا شعری از مرتضی حاجی آقاجانی
از دفتر الام سپید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۱۵ شماره ثبت ۴۹۱۳۷
بازدید : ۳۳۹ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر مرتضی حاجی آقاجانی
آخرین اشعار ناب مرتضی حاجی آقاجانی
|
آسمان شهرم
پرستاره است
امشب
یکی اشک شوق در چشمانش
آن یکی
درد عشقی برلبانش
یکی حاجات روا
یکی محتاج دعا
فصل مشترک هردو
یک سبد عشق و امید
چه زیباست
امید را؟؟
در چشمان غزالی بجویی
لحظه مرگ زمان
حاجات روا شد
با ذکر مقدسه
یا علی ابن موسی الرضا
**********
گشوده نیست
هیچ قفلی
در پنچره فولادی
مگر
به ذکر او و عشق علی ابن موسی الرضا
شاه کلید
هر حاجت روا
**************
مورخه :94/06/05
مرتضی حاجی اقاجانی
بافت - کرمان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.