جمعه ۲ آذر
هر روز انتظار شعری از محمد حسن ( انتظار )
از دفتر انتظار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ ۱۴:۰۷ شماره ثبت ۴۸۶۰۳
بازدید : ۵۳۲ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر محمد حسن ( انتظار )
آخرین اشعار ناب محمد حسن ( انتظار )
|
درد و دل هایم ،
فقط با یادِ توست
خاطرتِ من همیشه ،
فصلی از تکرار توست
ای که هم دردی و
هم درمان دل
نوشدارویِ دلِ بیمارِ من ،
الطافِ توست
باید از اشعار ،
سیرآبم کنی
تشنگی در بحر ،
از بیداد توست
گفتنی ها را نگفتم ،
چشم هایم را ببین
چشم هایم گر تغزل دارد ،
از اعجاز توست
تا کجای واژه های درد ،
تفسیرت کنم ؟
درد و احساسات معلول است و
از انکار توست
با شقایق های وحشی
خو گرفتن دیده ای ؟
سر به صحرا ار گذارم
از تب شیدای توست
جان یاس و جان احساست
قسم ها خورده ام
حرف ها یم میشود سوگند ،
این پندار توست
کاش از زندان تن ،
عزمِ رهایی میشدم
این همه ناشکری الله ،
از اصرار توست
باید از تن ها گذر کرد و
اسیرِ روح بود
روح من هم عاقبت زنجیر در
احساس توست
باز هم باید گریزی زد ،
به فصل انتظار
فصل هایم میشود ده سال و
دل افگار توست
#م.ح.انتظار
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
فصلی از تکرار توست..............درود