يکشنبه ۴ آذر
مهدی موعود شعری از حسین نوریان
از دفتر زندگی نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۲۴ شماره ثبت ۴۷۱۸۱
بازدید : ۶۲۳ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب حسین نوریان
|
ای که راهت شده راه کبریا
مظهر عدلی و ختم الاوصیا
هر کجا هستیم یاد ما در یاد توست
دست مظلوم منتظر بر دست توست
زخمها خورده ايم از دوست و اهرمن
چون گلی پژمرده در بوستان و چمن
چشم ها مان منتظر بر راه تو
اشکهامان آب پیش پای تو
منتظر هستیم و میمانیم برایت روز وشب
تشنه عدل و ظهوریم کی رهانيمان زتب؟
حضرت یونس را وقتی نهنگ بلعيد تنها ذکر خدا و یاد حضرت دوست بود که او را نجات داد او ميدانست که خداوند همیشه یاور صابرین است، اگر غیر از این بود در دل نهنگ هضم میشد!!
میلاد منجی بشریت بر صابرین آن حضرت مبارک باد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.