جمعه ۲۵ آبان
ساقی پیمانه به دست شعری از علی اکبر فلاحی(پیرزاد)
از دفتر گل واژه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۷:۴۲ شماره ثبت ۴۷۱۶۰
بازدید : ۴۱۳ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر علی اکبر فلاحی(پیرزاد)
آخرین اشعار ناب علی اکبر فلاحی(پیرزاد)
|
سراینده:علی اکبر فلاحی
کتاب سرغزل
سرپیمانه بپوشان که رقیبان تو مستند
به خرابی و به مستی،ره میخانه ببستند
نبود لایق مستی،همه بی جنبه و پستی
که لب جام پراز می ،سردندان بشکستند
چه شد این خانه ی می، ساقی پیمانه به دستم
که به این خانه ی ویران تو جغدان بنشستند
تا ره خانه ی ویران تو بستند به کفر.
همه مستان به خماری ز در خانه برستند
تو که خود قبله و معبود ره کعبه ی عشقی
نبود سزا که با تو، حاجیان سنگ پرستند
یوسف گم شده ،پیراهن خود باز فرست
عاشقانت همه از بوی تن پاک تو مستند
رخ نما،غیبت تن را بشکن تو باسلامی
که رقیبان حرامی همه پیمان بشکستند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.