باور کنی یا نه گرفتار تو هستم
دائم عزیزم ،فکر دیدار تو هستم
باور کنی یا نه همه چیزم توهستی
جانا طبیبم باش ،بیمار تو هستم
بهتر زتو یاری نباشد در جهان،هین
باور کنی یا نه ،کنون یار تو هستم
شیرین زبان من،بکن ناز وبدست آر
این دل که من دائم خریدار تو هستم
لطفی نما از نو بنا کن شهر قلبم
با دست خود جانا،که آوار تو هستم
باشا تو پود و عشق پاکم را بگستر
منت کنی،خواهی مرا،تار تو هستم
با نازِشَت* شادی ببخشا بر دو چشمم
ای نازنینم ، از ازل زار تو هستم
با گوشیت خطم بگیر و مرتبط شو دلواپسم من، فکر آمار تو هستم
خود قصه گویی،ازدلت رمّان تراوی در انتظار نیک آثار تو هستم
باری تو یاری کن مرا در مشکلاتم من تا ابد یار و مددگار تو هستم
باشی تو شهبانو،مرا فرمان سپاری گرشاه باشم ، من سپهدار تو هستم
گر مردمم گویند، خوارِزن مباشم وِیدم *نباشد،چون گلی خار تو هستم
درکُل عزیزم،شکر گویم ایزدی را در زندگی، یار منی، یار تو هستم
*تقدیم به خانم عزیزم*
*نازِش:نوازش
*وِید:چاره
درود و احسنت بر شما....