جمعه ۲ آذر
بامیه وزولبیا شعری از هدیه ارجمند
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ ۱۸:۴۳ شماره ثبت ۴۴۵۶
بازدید : ۱۳۹۵ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب هدیه ارجمند
|
بامیه و زولبیا وسبزی و پنیر
و حرکت کند ساعتی که شده پیر
مهمان رباعی ام شوید اکنون تا....
بعدا که بگویم غزلی با دل سیر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.