شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
هزارو یک ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام ترانه: طوبی من – رعنای من
تقدیم به: ط-س( طوبی)
**
طوبی من – رعنای من
زیبای من- تنهای من
تو تک درختی در بهشت
در خواب و در رویای من
**
تو باورم از جنتی
تو سایه ای از جنتی
تو سایه از نور حق
توسایه از رحتمی
**
توسایه سار – سایه ام
توغم گسار چهره ام
تو تک نگاه –حسن ما
تویی نفس در سینه ام
**
درسایت ات من ذاکرم
درسایه ات من شاعرم
درسایه ات من عاشق م
در سایه ات من شاکرم
**
(آیین) باور هام تویی
عشق من – اشک هام تویی
دستم بگیر – باخود ببر
که جنت ه (طوبی) ام طویی
**
حسن بذرگری(آیین)
توضیحات: سرایش94/9/11- بدیه – ناتمام - تقدیمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.