شنبه ۳ آذر
میدان ولیعصر شعری از مرضیه فریدونی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۰۱ شماره ثبت ۳۹۶۲۰
بازدید : ۱۴۸۴ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب مرضیه فریدونی
|
میدان ولیعصر و سر ضلع شمالی
یک کافه ی دنج و شبی آرام و خیالی
کوپ شکلاتی وتب عشق من و تو
این سردی و گرمی به تناقض شده عالی
موسیقی و نورِ کم و نت های نگاهم
این شاعر بیچاره شده حال به حالی
آن روز گذشت و تو گذشتی و نماندی
افسوس که ناممکن و نایاب و محالی!
رفتی تو از این خاطره ها دست کشیدی
من مانده ام و بی کسی و بی پروبالی
هر روز به یاد تو سر ضلع شمالی
یک قهوه ی تلخ و غم بدحالیِ فالی
حالا شده پاییز و همان گافه ی خلوت
میدان ولیعصر و من و ...جای تو خالی
.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.