جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر محمد جواد سنجری نیا
آخرین اشعار ناب محمد جواد سنجری نیا
|
گل نرگس گل یاس آقا جون عموت عباس
میشه این جمعه بیایی پربشه هوا از احساس
آقا جون ما غصه داریم کسی را جز تو نداریم
کی میای مهدی زهرا تا برات ما گل بیاریم
گل مریم گل زهرا تورا جان فاطمه اقا
بی تو جمعه ها کبودن کی میشه روشن چراغا
کی میشه جهان پر از نور آدما شادن و مسرور
خنده نزدیک بشه بیشتر غصه و گریه بشه دور
دیگه هیچ کسی نمی ترسه دل هیچ کسی نمی لرزه
دیگه هیچ جا جنگ نمی شه دنیا آرومه تا همیشه
آقاجون دلم گرفته غم توی سینه ام نشسته
عصر جمعه هم تموم شد بغض من آروم شکسته
حالا من با چشم گریون با دلی داغون و ویرون
چشم به انتظار نشستم شاید این هفته بیاد بارون
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.