جمعه ۲ آذر
کوتاه چون نَفَس/2/معتادِ سکوت شعری از حسین سعیدی
از دفتر پله های تنهایی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۳۴ شماره ثبت ۳۹۳۶۹
بازدید : ۳۳۵ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب حسین سعیدی
|
به کمپِ فریاد بِبر مرا
معتادِ سکوت
شده ام
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.