يکشنبه ۲۷ آبان
خاطره شعری از امید دیانت پور
از دفتر بغض نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۳۱ شماره ثبت ۳۹۱۷۶
بازدید : ۳۱۵ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب امید دیانت پور
|
یه قاب عکس قدیمی ، دو چش خیره به مـــــاه
مرور خاطــره ای خوش ، یه رز به رنگ سیــــــاه
میان بـــاغ پر از گل ، نسیم دلـــــــکش صبـــــح
هـــوای ناب بـــهاری ، نــــــگاه پشت نـــــــــگاه
طنین چـــلچــــله ها و تـــــلالو خورشیــــــــــــد
دو دست گرم و صمیمی ، تبـــــسمی کوتــــــاه
تمام خاطره هام شبیــــــــــــــه هم شده است
تو هم شبیه بقیــــه، رفیق نیــــــــــــــمه ی راه
میـــان مهره شطرنج تـــــو، منــــــــــــــم سرباز
درون قلعه ی قلبـــــــم تو حکمرانی و شــــــــاه
برای فتـــــح غرور و تـــــــــــصرف قلــــــــــــــبت
به جنــــــگ با همه رفتم بدون یـــار و سپـــــــاه
منــــم که بی تــــو اسیــــــــــــرم به بند تنهایی
بیا و یــــــوسف خود را رهـــــا مکن در چــــــــــاه
به بــــــوسه ای و دعـــــایی گذشتی و ای کاش
دعـــــــا اثـــــر نـــکند وقت ارتــــکاب گنــــــــــــاه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.