پنجشنبه ۲۴ آبان
تیغ ابرو.....نارنج لب شعری از روحیا لرستانی
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۲۱:۴۸ شماره ثبت ۳۷۹۰۰
بازدید : ۷۱۸ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب روحیا لرستانی
|
مثل شیخی که گرفتار قسم خواهد شد
تا ابد..... زلف تو پا گیر دلم خواهد شد
من ز " تیغ " تو و " نارنج " لبت دانستم
هر شب " انگشتی " از این دهکده کم خواهد شد
"آسیابی ست " به نوبت غم " چرخیدن چشم "
عاقبت....نوبت چشمان تو هم خواهد شد
بر سر جای تو در سینه ی " عثمانی " من
باز " پیراهنی " از " فتنه " علم خواهد شد
از " گسل های " لبت طعنه نزن بر " رطبی "
طعنه تان با عث ویرانی " بم " خواهد شد
گرچه دل کندن مان در قد " یک ثانیه " بود
کمری " عمری " از این " ثانیه " خم خواهد شد
من ز " دل سنگی " معشوقه به خود فهمیدم
پاسخ " آینه " این بار ستم خواهد شد
" عشق "......با لهجه ای از " بلخ " صدایم نزنی؟؟؟
پای " بیگانه " در این شهر قلم خواهد شد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.