سه شنبه ۱۵ آبان
یه روز خوب شعری از امیر حسین رضوانی
از دفتر ترانه بارون نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ تير ۱۳۹۰ ۰۷:۵۹ شماره ثبت ۳۷۰۰
بازدید : ۹۳۴ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر امیر حسین رضوانی
آخرین اشعار ناب امیر حسین رضوانی
|
یه روز خوب، لبخندت مـیـشـیـنـه رو تن باغـم دارم مـیـبوسمت هر دم توو فـال قـهـوه ی داغـم
یه روز خوب نزدیکه که من اینجوری بیتابم تو هم انگار دلـتـنـگـی میای هرشب توی خوابم
کنارم هستی و از تو یه دنیا بوسه می چینم بـرای اولـیـن بـاره تورو اینجوری میبینم
میشینی رو به روی من_ تو اوج آسمون جا مه صدای خنده هات انگار صدای آرزوهـامـه
یه روز خوبِ بارونی میشی تعبیر این رویا تو باشی زندگی خوبه تورو کم داره این دنیا
یه روز خوب میخندیم گل،تقدیر این باغه توو فالم بوسه میباره و قهوَم تا ابد داغه...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.