يکشنبه ۲۷ آبان
غریبی می کند شعری از رحیمه نیکوحرف
از دفتر اشک پنهان نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ۰۳:۳۸ شماره ثبت ۳۵۹۳۱
بازدید : ۴۵۹ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب رحیمه نیکوحرف
|
گاه گاهی خواب با چشمان غریبی می کند
با مسلمانی خود، شیطان غریبی می کند
گرچه بغضم در گلو باقیست از دست رقیب
خنده هم با دیده ی گریان غریبی می کند
دیگر اینجافرصتی باقی نمانده بیش از این
مرگ هم با این تن بی جان غریبی می کند
روزها در غفلت و شب ها به دست اهرمن
خون دل ها می خورم قرآن غریبی می کند
بس که شهد هر گناهی را چشیدم بر زبان
معده ام با نون و ریحان هم غریبی می کند
آسمان دل که از بار گنه گردیده تار
ابر هم با دیدن باران غریبی می کند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.