جمعه ۲ آذر
سکوت شعری از بتول عباسی
از دفتر برای تو نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ۱۱:۴۸ شماره ثبت ۳۳۵۲۴
بازدید : ۵۲۸ | نظرات : ۴۷
|
آخرین اشعار ناب بتول عباسی
|
سکوت کردی و سکوت
من از سکوتت می ترسم
که خود فریادیست از خواستن
ومن درمانده از آمدنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.