اینم شعر تازه ام:البته یه شعر دیگه گفتم که این سایت مشکل سرور پیدا کرد منم از شعرم بک نداشتم رفت،فضای این شعر یکم فان هستش اما سبکش مثل استایل شعرای قبلیمه امیدوارم خوشتون بیاد و نظراتون بگید.
از حدیث غم و قصه/-هیچ نگو/یکجا نشسته/با کفشهای کتانی/ان طرف/ گوشه قالی/میشود دید/بی صدا/بر غصه خندید...
یک نفر ترانه داره/یکیم همیشه داره/یکی معشوقش /میمونه/یکیم عاشق/میمره/یکی عشقش میرهُ/باز/بر میگرده/بی بهونه/کنج خونه یکی دیگه/عاشقش پیشش میمونه/اما هی غر میزنه/حیفه/ این ادامه داره..
عشق یعنی/ارمش/پاک خواهش/ میکنی هی/که کنارت باز بشینه/خیلی زشته/که بدونی/معشوق/ دوست نداره/این زمینه/تو زمونه/عشق دروغه/ادعاهِ/هی فریبه/که ادم کجاش دیده/نمیدونی تو که الان/که کیه/که راست میگه...
این قصه /پایان نداره/تا ابد/ ادامه داره/همیشه مجنون میمونه/لی لیم همیشه میره/لی لی جنسیت نداره/دختر و پسر نداره/حتی مجنون قصه/یه زمان لی لیِ بودش/تا ابد میشد بمونه/اما ارزش که نداره/ارزش عشق به فراقه/این لی لیم میدونه/مثل لیلیا زیاده...
بنیامین بتا