يکشنبه ۴ آذر
تقدیم به تو شعری از زهرا سمیعی کوتنایی
از دفتر چشمه ی عشق نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۰۲ شماره ثبت ۳۲۰۹
بازدید : ۱۰۴۴ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر زهرا سمیعی کوتنایی
آخرین اشعار ناب زهرا سمیعی کوتنایی
|
منم شاگرد مهد تو
بیا ومهربانی کن
برای این دل تنگم
تو خواهر هم زبانی کن
......................................
کوچولوی خنده روی من سلام عزیزم
بشین به روبروی من گل تمیزم
به من بگو که اسم نازت چیه
تومهد من بگو نیازت چیه
بخند می خوام که خندتو ببینم
گل از لبای ناز تو بچینم
بخند بخند قهقهه ای به پا کن
تو شادیات برای من دعا کن
از اون لبات شهد وشکر می ریزی
تو تا ابد برای من عزیزی
ناقابل وطنز در مقابل نبوغ شعر شما
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.