يکشنبه ۲۷ آبان
دختر لر شعری از حمید آذرگون
از دفتر زندگی یعنی تو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ ۱۲:۳۸ شماره ثبت ۳۱۵۳۶
بازدید : ۷۳۶۰ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب حمید آذرگون
|
نازنینم، دختر لر هرچه دارم مال تو
بر سر تو و آن اسب مشکی یال تو...
می نشینم تا بیایی و بپرسم از خودت ...
خوب شد آیا گل ریحانه ام احوال تو؟
شوروی در وسعت خوشحالی ام گم میشود
تا که میبینم شبانه رقص با خلخال تو
انگلستان نقشه ها دارد برای بردنت
بسکه هندی ها تقلب کرده اند از خال تو
در نماز جمعه ی یک هفته بعد از سال نو
رهبر دل سال من را می گذارد سال تو
شب به روی صبح پاک گردنت آمد به زیر
روز شنبه ، ساعت نه ، تا که وا شد شال تو
از تن تو می توان گلخانه ها برداشت کرد
تا که می خندی فدای گونه های چال تو
مادر آینده ی این لاله های زاگرس
دختر لر ، نازنینم هر چه دارم مال تو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.