جمعه ۲ آذر
باغبان ، یاس ، مرگ خاطره .... شعری از مهدی یوسفی نژاد( لولی وش)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۲:۰۹ شماره ثبت ۳۱۲۰
بازدید : ۸۶۲ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر مهدی یوسفی نژاد( لولی وش)
آخرین اشعار ناب مهدی یوسفی نژاد( لولی وش)
|
هان ؟! به کدام عطر می کشانی ام ؟! گل ِ پیچیده بر آرواره ی زجر !
خواب باغ را بر هم مزن که باغبان چندی ست عطر سمج ِ یاس را به کهولت تقویم سنجاق کرده است !
بگذار و بگذر از شامه ی غبار گرفته ام که عطر و بوی روسبی ِ بزک شده با عشق ملودی ِ رقص ِ این غبار در فضا نیست !
بیا این بهجت ِ بهار ِ دربند ! این هم تاب ِ تابستان ِ درکه ! همه برای تو پائیز و پاتیناز هم ، سهم ِ من !
بگذار بی عصای خاطرات آنقدر سُر بخورم در پائیز تا ته برگ ِ خشک شده ی عطرت زیر گام ِ زخمهایم مدفون شود !
بگذار .... بگذار و بگذر تا با هرچه بود یا که نبود بدرود
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
Guest
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.