يکشنبه ۴ آذر
لبخند نو ! شعری از محسن نظری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ۱۱:۲۳ شماره ثبت ۳۱۱۵۲
بازدید : ۳۷۲ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب محسن نظری
|
یا شـــرایــط را بـــرای رفتـــنم تســـهیل کن
یا بیا تصــمـیم هایت را کـمی تــعدیل کن !
سنگ هایی را که در راه رسیدن چیده اند
با شکیبایی به مشتی خاک و گل تبدیل کن
پیش روی جبر عالم ، قد عــلم کن ! کوه باش
قصه ی ما را ، به تقدیر خــدا تحمیل کن
بی خیال روزهـــای رفتــــه ی تقویــم شــو
از حضور عشقمان ، با بوسه ای تجلیل کن
کاشکی دلواپسی ها را به سرعت طی کنیم
وقت دارد می رود بانـــوی من ! تعجیــــل کن
عشـق نو ، لبخند نو ، دنیای نو ، احساس نو
عـــیـــد بـــعدی را بیـــا در خانه ام تحویل کن
محسن نظری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.