درود به سروران عزیز
بهترین سروده های دو مجموعه ی علف های هرز و کلاغ سپید را در یک کتاب 521 برگ
بنام علف های هرز به آغوش ارشاد سپردم امیدوارم هر چه زودتر مجوز دهند تا به دست
تمام دوستان خوبم برسانم
.......................................................................
کمان جانداری را از پای درآورد
هنگامی که به هیبت قلبی در آمده بود
......................................................................
پیچ ها یا مثبت اند یا منفی...
هرگز خنثی ساخته نمی شوند
......................................................................
کمان پرندگان مهاجر را
تیری نیست
اما مرداب به تسخیرشان می افتد
.....................................................................
سپیده دم بهاری
بر ساقه ی گل سنگینی می کند
شکوفه
....................................................................
بیا با هم صادق باشیم
من جیب هایم را خالی می کنم
تو زودتر مرا ترک کن