يادم بچه بودم بابام مي گفت
پسرم تو شاعري بزرگ ميشي
هميشه شوخي مي كرد به من مي گفت
آخرش تو بچه گرگ يه گرگ ميشي
###############
برا من خنديدنش عالمي بود
هيچ كسي خبر ز حالش نداره
رشته ي وصال ما عاشقي بود
حرف عشق جاي سوالي نداره
###############
گل و بلبل و ديدي كنار هم
ما دوتا هم مثل اون دوتا بوديم
درسه زياد بودن كنار ما
ولي ما دوتا با هم تنها بوديم
################
تنهائي براي ما تنها نبود
چون خودش يه عالم جدائي داشت
وقتيكه با هم بوديم براي ما
با خودش هميشه سر پناهي داشت
###############
ولي حيف آخر عشق و عاشقي
مي دونيت جدائي تو زندگي
يعني چي؟ يعني كه يكي ميميره
يكي هم ميمونه با افسرد گي
#############
پدرم مرد و منم تنها شدم
آخرش تو تنهائي پيدا شدم
ميون اين همه مردم به خدا
مثل مجنون عاقبت رسوا شدم
################
چه كنم آخه كسي نمي تونه
جاي اون تو اين دل من بشينه
اگرم بياد دلم نمي تونه
غير از اون كسي رو اينجا ببينه
#################
بخدا هميشه من به يادشم
آخه اون هر جا كه هستم با منه
چون ميدونه كه اگه پيشم نياد
دل من مثل يه شيشه ميشكنه
################
شب افروز 1381