جمعه ۲ آذر
باران که می آید شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ۱۸:۵۸ شماره ثبت ۲۶۷۲۲
بازدید : ۵۵۰ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
باران که می آید
باران که می آید دلم را می نوازد
دست دعایم را به بالا می فرازد
می گویم ای یاری رسان مستغیثین
یا قاسم الجبار یا رب الصّدیقین
پروردگارا یک جهان در انتظار است
مهدی هم از اوضاع دنیا دل فکاراست
باران که می آید قنوتم در نماز است
یا ربنا اغفرلنا وقت نیاز است
یارب به چشم خیس فرزندان ایران
خورشید غایب را به این عالم بتابان
یا رب به درد سینه ی شب زنده داران
باران یک ریز عدالت را بباران
یارب به خون پاک سالار شهیدان
عمر یزیدی های عالم را بگیران (بسوزان (
باران که می آید دلم را می تکاند
چشم امیدم را به دستت می نشاند
یارب توکی حکم قیام امضا نمایی
فرمان آخر را توکی اجرا نمایی
یارب ببخشا من که گستاخی نمودم
می دانم این که بنده ی خوبی نبودم
باران که آمد این دلم رحمت طلب شد
چون راه بود از آسمان اهل رجب شد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبااااااا