يکشنبه ۴ آذر
اتل شعری از کاظم رستمی
از دفتر حرفهای نگفته نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۶:۲۳ شماره ثبت ۲۵۸۲۸
بازدید : ۳۹۲ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب کاظم رستمی
|
اتل متل تا اون خدا
برای این من و شما
فاصله ها لعنتی
تنگ شده باز این دل ما
مادربزرگ مهربون
پدر بزرگ قصمون
همیشگیه قصمون
روزا و ماه و هفتمون
اتل متل آلوچه
شلوغیه تو کوچه
کنار دست هر مرد
نقل و نبات کلوچه
اینجاا شهر غریبه
بیچاره دل میمیره
وقتی که نباشی
تا که بیایی دیره
یه روز و روزگاره
بگو چی موندگاره
آخر عشقای ما
بلندیه دیواره
اتل متل پرنده
قیمت عشقا چنده
شکستن دل ما
به رفتن تو بنده
اتل متل ستاره
خدا واسم چی داره
یه دنیای پر غصه
دنیا واسم چی داره
اتل متل توتوله
خدا خودش می دونه
آخر ش این کلاغه
رسیده توی خونه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.