شنبه ۳ آذر
يادم مي ياد تو زندگي شعری از رضا محمدی (شب افروز)
از دفتر ناز نگاه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۰ ۱۷:۰۹ شماره ثبت ۲۵۳۷
بازدید : ۷۷۷ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر رضا محمدی (شب افروز)
آخرین اشعار ناب رضا محمدی (شب افروز)
|
يادم مي ياد تو زندگي
همه چيز من تو بودي
دنيا برام جائي نداشت
وقتي تو پيشم نبودي
يادم مي ياد كه زندگي
پيش تو معنا مي گرفت
كنار تو- براي تو
عشق تو دلم جا مي گرفت
ياد مياد كه لحظه ها
با ياد تو قشنگ مي شد
تا كه تو رو نمي ديدم
دلم برا تو تنگ مي شد
اما كه چي – حلا ديگه
فقط مي خوام نبينمت
زندگي كابوسي مي شه
وقتي كه من مي بينمت
يادت مي ياد گفتي به من
وجود تو مال منه
اين وجود كثيف تو
حالا شده مال همه
يادت مي ياد گفتي به من
قلب مني روح مني
بگو چه جوري مي توني
حس قشنگ و بشكني
بازم بيا توبه بكن
دختر مون منتظر
نمي دونه حقيقت و
از همه چي بي خبره
----------------------------------------------
· شب افروز23/1/90
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.