جمعه ۲ آذر
فردا شعری از مهرداد میمند (مهرداد)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۰ ۱۷:۳۰ شماره ثبت ۲۴۹۴
بازدید : ۱۰۳۴ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر مهرداد میمند (مهرداد)
آخرین اشعار ناب مهرداد میمند (مهرداد)
|
های ای همسفران دل مبندید که مقصد این نیست توشه را بردارید و به فردا نگرید که سحر نزدیک است
هان ای همسفران دل مبندید که باید برویم تا سحر می آید نور را بردارید چه زیانی دارد که ضیاء .نور دیر است .کنشت است . کجاست
عشق را بردارید عشق آن کهنه چراغیست که جا مانده زدوست
خنده را بردارید که در آنجا همه شادی بخرند و نپرسند چرا خوشحالید
هان ای همسفران گوشتان سنگین است یا به روی جل سنگین غرور بار خود میبندید
به جهنم همه حسرت بخورید چو به مقصد برسیم زر کف جوی فراوان باشد
سروران گرامی این احتمالا شعر را تقدیم میکنم به خودم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.