جمعه ۲۵ آبان
عیدی... شعری از بنجامین بتا
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ ۱۹:۳۷ شماره ثبت ۲۴۵۹۱
بازدید : ۷۹۴ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب بنجامین بتا
|
اینم از اخرین شعرم توی سال 92،نمیدونم سبکم میشه شعر به حساب بیارید یا نه در جمع بزرگان فریاد کشیدن راحت نیست امیدوارم لذت ببرید و با نظرای قشنگتون کمکم کنید...
بهاران خجسته/دلهای شکسته/امید داشت ساغر/دل بی قرار/ارامشی دیگر/پیکرم جان ندارد/هیجان دیگر ندارد...
تو رفتی/گفتهایت/فراموشت شد/فراموشم شد/فرا رویم شد/غصه ها/شکستها/درسم نداد/غم دستم داد/از دستم داد...
مگه نگفته بودی/دلت اروم نداره/دلم بعد تو دیگه/دیگه ارمش ندیده/کجایی گل پونه/کی این دل بهونه/دارهُ/ همش میگیره/یه گوشه اروم بگیره...
یه گوشه اروم بگیره/چشم خستم بگیرم/یه گوش راحت بمیرم/تا که ارمش بگیره/کاش که این بتا بمیره/وقتی که دلش اسیره...
کاش نیاد سال جدیدُ/وقتی تبریکی ندارهِ/عیدی من به تو اینهِ/وقتی دل اروم بِمیره/تو را خوشبختی بگیرهِ/خاک من بزار کویر شه....
بنیامین بتا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.