يکشنبه ۴ آذر
میگویم سلام شعری از علیرضا محسنی
از دفتر شعر ومن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ۲۲:۵۹ شماره ثبت ۲۴۲۴۶
بازدید : ۵۹۱ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب علیرضا محسنی
|
این جا
به همه
میگویم سلام،
به
درخت ها
رودها
آدم ها
آرزوها
گرک ها
به گربه ِنشسته روی دیوار
که می پایید مرا زیرچشم
حتی به اشغا لهای
ریخته در خیابان
غروب هم
به آنها شب بخیر،
روزی به دختر همسایه
به جای سلام
گفتم
شب بخیر،
به خنده گفت:
چه چشم های زیبا
شلوارِراه راه سفید
دمپای سرخ
نازت را
مثل لبو شدم قرمز،
شلوارم سیاه
دمپای هم
مانده ام
نمی دانم
چرا کسی نمی گوید
از تاری دویده
درهمه چی
خنده ام میگیرد
رویم نمی شود
بگویم به دختر همسایه
تارتر میشوی هرروز
فکری بکن
به حال خودت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.