يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
الی ای نازنین یار حجازی
که با سوته دلانت هست رازی
ز تربت در شب اوّل برآرم
دو دستان پر از رنج و نیازی
********
برجمال بی مثال محمد صلوات
*******
عجب زهر جفا سینه بسوزد
چرا نامردمی کینه فروزد
امام مجتبی گل برگ زهرا
شده پر پر سرشکم دیده دوزد
|