دوشنبه ۵ آذر
فرانو شعری از محمد آمرزیده
از دفتر ماه و راه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ ۲۳:۵۵ شماره ثبت ۲۰۵۵۱
بازدید : ۷۵۰ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب محمد آمرزیده
|
1-(نمونه)
نهالی هستم
با 28 سال عمر!
جا مانده ازروز درختکاری
منتظرپیوند
مرا برای نمونه
جلوی گمرک کاشته اند!!!
2-(همانند سازی)
تکی معنی ندارد
لااقل برای من
مادرام میگفت
در هرخانه ای مثل تو
فراوان هست!!!
3-(معمول)
مطمئن باش
آن روزیکه آسمان را آبی
درختان را سبز
گلها را قرمز
رنگین کمان را هفت رنگ
برف را سفید...
میبینی
چشمان من
سیاه خواهد بود!!
4-(شهرستانی)
با کت و شلواری شیک
با سیگار برگ برلب
وادکلنی مست کننده...
وارد تهران میشوم
رفته گر جوانی
ازدور برایم دست تکان میدهد!!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.