« به نام خدای باران برف و بنفشــه »
10 جرعه بارون دلتنگی
1★.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸★
مــی بافم
یکی رو
یکی زیر
تنپوشِ دلتنگـــی را
.
.
.با سرانگشتِ احساست...
2★.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸★
لالایی کودکی ها
بروند به جهنم
.
.
این چشم ها
به خواب هفت ساله می روند
با نبض نگاه تــو...
3★.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸★
حرف نه...
این غــــربتِ چشـــم ها
منظــومه ی عشق اند
.
.
آهسته مــرورم کن
4★.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸★
سنگ نه...
سکـــوت که کنی
ترک می خورد شیشــــه ی نازک احساسم
5 ★.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸★
نابارورترین ابــــر
آبستنِ بغض می شود
با یک پلک بر هم زدن تو...
6★.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸★
گیســــوی بافتــــه ام
لحاف شانـــه ات ؛
.
.
تو فقط بیا به همآغـــــوشیِ مهتاب
در شبــــگـردیِ باران
7★.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸★
دلتنگ که می شوم
آسوده به خواب می روم
در تنگای دل ِ " تنگ " تـــــو ...
8★.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸★
دیگر مرا حاجت به شعـر نیست
وقتی در شرقــــی چشم سیاهت
.
.
طلوع می کنم به فجــر...
9★.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸★
هجایِ باکـــره
در غربتِ چشمِ تــو ؛
تضمین غـــزل اند
.
.
با مطلع " عشـــــق "
10★.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸★
دنیـایِ من تفسیر سه واژه است
" من "
,
" تو "
,
" خدا "
در شب بی پروایـــی مهتاب
★.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸★
از بارونی ترین احساسم به آفتابی ترین نگاه بیقرارش .....
به اویی که در بود و نبودش خاطــره ساز گشته ---
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
به قلم بارونیم : زِلفِشِــــه ---زیر این شهریوری ترین نم نم باران برای شهریوری ترین ترنم عشق و انسانیت و نبض آرامش