پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
آخرین اشعار ناب امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
|
غــزل ِ از تو فراموش شدم
از کتاب ِ هیجان آبی
_____________________________________
در تــو ، ای هـم نـفســم ، سـخت فراموش شدم
یــاد کــن در کـفـن ام ، هـســتـی ِ خـاموش شدم
چــون فلق ، ســــوخـتـم از گـــردش ِ ایّـــام ِ نـظام
از چـه در چـرخـه ی غـم، سـاغر ِ بی نوش شدم؟
دیــده بـــر لـعــل ِ تـو بسـتـم کـه مگـر جـان بدمـی
نرســـیـد از تـو خـبـــــر ، یـکـســره خـاموش شدم
گــر چـه یک لـحـظه مـــرا یــاد نـکــردی بـه خـیـــال
با تو هر لحظه ی شب مست و سـحر پوش شدم
تـــو هـــمــانـی کــه مــــرا درد فـرســـتـاد و بــرفـت
من هــمــــانـم کــه گــرفتـم بـه دل از هوش شدم
تــو کــه فریــــاد مــــرا گــــوش نـکــردی شـب ِ درد
من بــه یـک زمــزمــه ات حجـم ِ پُـر از گوش شدم
تـا رســـید امــــر ِ تــــو ، ای دلبـــــر ِ عـیّـار ِ امیــــر
کــنـدم از تـن دل ِ خـــود ، امـــر ِ تـو آغــوش شدم
_____________________________________
مطلوبی(سخن سنج تبریزی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.