جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر امیر محمدی ارکانی (صادق)
آخرین اشعار ناب امیر محمدی ارکانی (صادق)
|
آی اهل عالم بـی فــاطمــه آقام علی خیلی غریبه
یک روزخوش سی ساله که آقام علی هـرگز ندیده
رنگ از زخ زینب ببین ای وای پریده ! مگه چه دیده؟
فــزت و رب الکـعبـه ی بابا عجیـــبه ، فـــرق دریده !
حیدر غریبـه،حیــــدر غریبه،حیـــدر غریبه
آقـــــــام علی،علی ،علی ،خیلی غریبه
اهل مدینه سی سال پیش آقام علی فرقش دریده !
وقتـــی که دیده از ضــرب سیلــی یــاسِ ش خمیده !
از ضرب کینه،سی ساله که آقام علی پشتش خمیده
قاتل ببینه ، علی بمیره، غنفذ نبینه ... حیــدر غریبه !
حیدر غریبـه،حیــــدر غریبه،حیـــدر غریبه
آقـــــــام علی،علی ،علی خیلی غریبه
فـرق دریــده،رنــگ پریده،آقــام علی مثل مار گزیده
درهم پیچیـده ،بابا زینب بمیـره ،تو رو اینطـور نبینه !
حســـن غمیـنه، ســراغ عباسُ بابا ازش میــگیــــره
اره وصیت بابا روی زمینه ،اگه امشب عباسُ نبینه !
حیدر غریبـه،حیــــدر غریبه،حیـــدر غریبه
آقـــــــام علی،علی ،علی ،خیلی غریبه
اره هــمیـــنه ... بـگیــد بیاد عبــــاس بــــابــــــــا،
بــگید بـیــاد فــرزند زهـرا ! بـگیـد بیــاد قــرار بابا ...
حسین بـــــابــــا ، دست ابالفضل تو دســــت بابا
عباس بابا، بعد خــدا می سپرم به تـو یــادگار زهرا
آقام غریبه ، آقام غریبه ،آقام غریبه
حسین زهرا ،با لبه تشنه ، آقام غریبه ...
.
.
.
پ. نوشت صادق : فقط به نیت تذکره کربلا ....
.
پنجشنبه1392/5/10 .شب 23 رمضان
مشهد مقدس-بارگاه علی بن موسی الرضا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.