جمعه ۲ آذر
چند دوبیتی شعری از سجاد کرد (کرد)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ۲۰:۲۰ شماره ثبت ۱۵۱۶۹
بازدید : ۷۵۹ | نظرات : ۴۲
|
آخرین اشعار ناب سجاد کرد (کرد)
|
چند دوبیتی
یاد حرف هایت امانم را گرفت
چهره ی ماهت عنانم را گرفت
رفتی و تنها شدم در کوچه ها
غصه ات صبر و توانم را گرفت
..........................................
انتظارت میکشم هر دم مثال عاشقان
من سوارم می پرم هردم به بال عاشقان
این چه سری بود اندر عشق تو
مبتلا گشتم به حال عاشقان
.........................................................
ای سرور و شادمانی و غزل
ای تو عمروزندگانی از ازل
ای تو پایان و شروع زندگی
یکه ای هرگز نداری تو بدل
...........................................
سجاد کرد تیر 92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.