جمعه ۲ آذر
مرد تنهای عشق! شعری از شفیقه طهماسبی
از دفتر نگاه نو نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۲ ۱۷:۰۸ شماره ثبت ۱۴۹۵۸
بازدید : ۱۱۳۵ | نظرات : ۷۴
|
آخرین اشعار ناب شفیقه طهماسبی
|
با توام ...
مرد تنهای عشق!
جا گذاشتی؛
جام عطرهای ناشکیب ات را ...
در شبیخون اشک خورشیدم!
من که،
در هر طلوع؛
با اندک تبسمِ "تو" ، از "نو" متولد میشوم ...
و در هر غروب ؛
با خم ابروی ات ، جان میسپارم...؛
باری ... ، دریاب...؛
نیاز خفته در کلامم را...!
بنگر ؟!
که چگونه؛
نُت های متولد نشده سمفونی عشق...
در آوازهای گم شده در گلویم، متولد میشوند "هنوز"...؟!
با من همراه شو...
و نفس بکش ، تپشِ سایه های پنهانی ام را.
در خونِ من نبضِ "تو" برپاست!
از یاد مبر ؛
رنگ چشمانم را...!!!
(شفیقه طهماسبی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.