يکشنبه ۴ آذر
این روزها حالم عجیب است/چارپاره شعری از ایمان کریمی
از دفتر شعرناب نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ۱۳:۱۱ شماره ثبت ۱۴۳۰۷
بازدید : ۷۹۷ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب ایمان کریمی
|
به نام خدا
شاید کمی دیر است اما
از تو نوشتن مثل قند است
در گیر و دار دیگری نیست
شاید دلم پیش تو بند است
این روزها حالم عجیب است
گنگم ، کمی سرگیجه دارم
طعنه به هر ابری زدم تا –
... شاید کمی باران ببارم
من دوستت دارم هنوزم
چشمان تو عالم فریبند
نصف جهان در گیر چشمت
اعجاز چشمانت عجیبند
در کوچه های آشنای ِ
این شهر هم گم میشوم تا...
...چشمی شبیه تو ببینم
خیره به مردم میشوم تا ...
ای کاش برگردی دوباره
لیلای من پیشم بمانی
من آن درخت بیدم و تو
زاینده رود اصفهانی
سمنان / ادریبهشت / 92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.