شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر عبدالرضا نیسی(سکوت سرد)
آخرین اشعار ناب عبدالرضا نیسی(سکوت سرد)
|
ای بی توخراب
بیا منو دریاب
ای همیشه درخیالم
واسه پروازپروبالم
ای بودن دراوج نبودن
ای بهانه نرفتن وموندن
بسه دیگه نبون بیاوحقیقی باش
حقیقی بودنتُ عشقِ دیگه بسه کاش
دیگه بسه دیدن فقط خوابت
آرزوی که کرده منو خرابت
شاید بهتر باشه برگردی
اگر در این مدت باغیرمن سرنکردی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.