شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مهدی خدایی (آیدین)
آخرین اشعار ناب مهدی خدایی (آیدین)
|
عاشقانه...
1-
سایه ای در امتداد جاده ای به سمت غروب
غروب تمام عاشقانه های من
بی صدا می رود سایه
برخلاف پاشنه کفشهایش
و من در درازای این زمان گنگ
بی توجه بر گونه خیس خورشید
خنده می کنم
آه چه بلند است سایه تو
گویی تمامی ندارد آخرین
تیک تاک ساعت...
2-
نیم رخ تو
نیمی از من ...
کهنه شد کفش
پاره شد چتر
شکست سنگ
گم شد نیمه من ...
3-
عشق یا عقل ؟
حکم در دست دل...
____________________
فلسفی
1-
ستاره ای در دست کودک
تصوری غیر ممکن
برای من...
2-
به دنبال جای پارک ،
هرگز نیست
پارکینگ ابدی.
3-
قطره باران
حاکم دریا
مروارید در استتار صدف.
4-
چراغ نفتی
روشنگر شب ،
خورشید کو ؟
...
5-
کوچک نیست
قطره باران
برای مورچه...
6-
صخره خشمگین از
سیلی دریا...
7-
سفید و سرد قطب
سیاه و گرم استوا
معتدل نیست هوای زمین...
8-
نیاز به پیراهن
نیاز به هوا و آب
اینجا خانه نیست...
9-
اسب می دود
قناری می خواند
من ...؟
10-
قصر زیبا
کلبه زشت
قلب ساکن هیچکدام ...
_____________
ترازو فشاری !!!،
جرم سیب تغییر یافته
یا چگالی سکه؟...
____________
افکار امروزم
و با تاثیر از گذشته
حال
آینده ...
امیدوارم لایق چشم و دل شما عزیزان باشه...
یا حق...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.