پنجشنبه ۱ آذر
فلسفه بافی شعری از سید علی میرزایی
از دفتر عارفانه نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ ۳ روز پیش شماره ثبت ۱۳۳۸۵۲
بازدید : ۴۳ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر سید علی میرزایی
آخرین اشعار ناب سید علی میرزایی
|
خدایا نمیخوام حرافی کنم
نمیخوام که فلسفه بافی کنم
خدایا از محضرت سوال دارم
یه چند تا آرزوی محال دارم
خدایا میشه بهم جواب بدی
راهِ درست واسه انتخاب بدی
گره ها ز مُشکلم وا بکنی
آدمای بَد و رسوا بکنی
میشه باز آدما مهربون بشن
همگی یک دل و هم زبون بشن
روزای تلخی به پایان برسه
زندگی هامون به سامان برسه
✍️سید علی میرزایی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما انشاالله 🙏 برای شما و همه روزهای خوب آرزو میکنم 🤲 سلامت باشید و برقرار | |
|
باسلام خدمت شما سپاسگزارم 🙏🙏🌷 | |
|
درود بر شما جناب اکرمی سپاسگزارم 🙏🙏 سلامت باشید 🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما
موفق باشید