پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
آخرین اشعار ناب امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
|
زلال درختِ گيلاس
___________
چه درد میکشد برگ
مسیـــر ِ رنگ ِ زرد میکشد برگ
به دستهای صبح و شب،منم درخت گیلاس
به نقش ِ ناله،مرد میکشد برگ
نـبــــرد میکشد برگ
♥
♥
به کــَن به ناز ِ دستت
تمام ِ نقشهای ِ مرد ِ مستت
بـهـــار را بـبـخــش تــا دوبــاره جــان بـگـیـرم
ترا قسم به نور ِ حـق پرستت
و رازهـــای هــســتت
♥
♥
منم که بی تو برفم
بــه واژه هـای یـخ،ســکوت ِ ظـرفم
چــه قــالـبـــی کــه درد را زلال تـــر بـگــویم؟
نه صرف و نحو ِ غم،نه نحو و صرفم
تمــام ِ رقـص ِ حرفم
______________
مفاعلن مفاعیل
مفاعلن مفاعلن مفاعیل
مفاعلن مفاعلن مفاعلن مفاعیل
مفاعلن مفاعلن مفاعیل
مفاعلن مفاعیل
______________
مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
از کتاب : زلال و زنبق
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.