جمعه ۲ آذر
جامانده ... شعری از منیژه ضیغمی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۲ ۰۸:۵۱ شماره ثبت ۱۲۶۲۶
بازدید : ۸۳۴ | نظرات : ۵۸
|
آخرین اشعار ناب منیژه ضیغمی
|
پرستوی زخم خورده را مانم
جا مانده از پرواز
بره ی گم کرده رمه،سرگردان
آخرین برگ یادگار پاییز
قطره را مانم جا مانده
از دریا
تکه برفی روی کوه
جا مانده از زمستان
من مسافر جا مانده ام !
2-
مترسک
مترسک جا لیزی هستم که
کلاغ ها هم می دانند
کاری از دستم برنمی آید!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.