جمعه ۲ آذر
جام عشق شعری از سحر کرمی
از دفتر ترنم عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ۰۱:۵۱ شماره ثبت ۱۲۵۹۵۸
بازدید : ۱۸۰ | نظرات : ۱۳
|
|
در نا کجا آباد بی مقصد
در انتهای جاده ها
در برزخ ماندن و رفتن
در غربت وهم انگیز پاییز
در فراسوی جام عشق
در چکامه ی دلبرانه
و چین چین دامن گل دار کولی عاشق
و ریتم پر از نت و قصیده اش
و در ناگریز ترین ثانیه های عمر
با تو هستم
می مانم و می نوازمت
آرام
بی دلواپسی
بی دل آشفتگی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب اوقات به کام بانو جان
زیبا نگاهید و پر مهر
پاینده باشید💐💐💐💜 | |
|
درود و عرض ادب و احترام استاد استکی بزرگوار
زیبا نگاهید قدر دان توجه همیشگی شما هستم | |
|
درود و عرض ادب و احترام
بانوی بزرگوار
عالی نگاهید زنده باشید به مهر | |
|
درود و عرض ادب و ارادت استادگرانقدر
به مهر خواندید
پاینده باشید سپاسگزارم💐💐 | |
|
درود و عرض ادب استاد
سپاسمندم به مهر خواندید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست
برقرار باشید