وقتی از پیشم رفتی، لبم به خنده وا نشد
هیچکس توی این دل من، مثل تو هرگز جا نشد
خودت بگو چکار کنم ، پیش کی درد و باز کنم
پیش کی مثل تو براش ،خودمو و لوس و ناز کنم
یه چیز بگو که زود میای ، بگو که از در تو میای
زودباش منو خوشحال بکن ، بگو که از سفر میای
بگو بگو دوسم داری، قول بده تنهام نذاری
بگو دیگه تمومه دوری، سر رو شونم میذاری
پاشم گلا رو آب بدم، باغچمونو صفا بدم
توی حوض آب بریزم، به گلدونا یه جا بدم
امشب میخوام تا خود صبح، ساز و ترانه گوش بدم
هر چی غمه یادم بره، اصلا فراموشش کنم
دلم میخواد داد بزنم، همه رو با خبر کنم
عشقمو فریاد بزنم، همه جا معتبر کنم
بگم فلانی اومده، میخواد کنارم بمونه
میخواد برام از عشق بگه ، بازم تو گوشم بخونه
بگو بگو دوسم داری ، قول بده تنهام نذاری
بگو دیگه تمومه دوری ، سر رو شونم میذاری
پاشم گلارو آب بدم، باغچمونو صفا بدم
توی حوض آب بریزم،به گلدونا یه جا بدم.
☄️به دلیل حجم بالای فایل صوتی، بار گذاری نشد☄️
✍️ترانه #م.مدهوش❤️🔥
🎧 دکلمه : بانو هستی احمدی🌸
ترانه ای خوش آهنگ و زیباست