جمعه ۲ آذر
ترس از مرگ شعری از هما خادمی (هما)
از دفتر اندرز نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۴۴ شماره ثبت ۱۲۳۹۷۳
بازدید : ۱۶۰ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر هما خادمی (هما)
آخرین اشعار ناب هما خادمی (هما)
|
ندید پاره های تن. نشستن زیر طاق غم همیشه خسته و عمگین به امید وصالی گرم. کم از مردن نمی باشد. و هر روز دیدن یارت چنین افسرده و غمگین پشیمان و شکست خورده تو گویی که دلش در این قفس مرده. کم از مردن نمی باشد. که هر روز دیدن ظالم که در بند کرده مظلوم را. صدای خنده شومش بلرزان دل آنها. کم از مردن نمی باشد. و هر روز فقر و نا داری شکم گرسنه نگهداری دریغ از تکه نانی. کم از مردن نمی باشد ووقتی صدای ترکهای دلت را هیچکسی نشنید. کم از مردن نمی باشد. مرا از مرگ هراسی نیست. مرا از مرگ نترسانید. مرا از مرگ نرسانید.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام مادر عزیز و مهرپرورمان
زیبانگاشتید زنده باشید