شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر عبدالله خسروی (پسر زاگرس)
آخرین اشعار ناب عبدالله خسروی (پسر زاگرس)
|
وقتی بغض ها میشکنند
آدمها از خط قرمز رد میشوند
و جریمه میشوند..
واژه هایم پشت چراغ قرمز
بلاتکلیف مانده اند
زندگی ساده ما را
گیر انداخته است..
این روزها همه چیز
وارونه پیش میرود
باید بی احتیاط زندگی کنی
تا همه چیز خوب پیش برود..
این نوع زندگی هر روز مرا میکشد
بی آنکه تیری بسویم شلیک شود..
مردم عصر من جسمهایی سالم دارند
اما دردهای عصبی و روحی
آنها را علیل کرده است..
این حرف
تلخ تر از قهوه معروف قجری است
ما عادت کرده ایم با هر دردی
کنار بیاییم..
برای این نوع زندگی
باید فاتحه فرستاد
وقتی هر شب زندگی
آنروز را تشییع میکنیم ...
عبدالله خسروی(پسرزاگرس)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.