شنبه ۳ آذر
ای باران شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۰۴ شماره ثبت ۱۱۸۴۱۳
بازدید : ۱۷۶ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
ای رحمت حق حیات انسان باران
ای نعمت رب نجات حیوان باران
ای شربت عذب هر درختی باران
ای نوش گوارای گیاهان باران
ای پاکی و شادی و طراوت درگل
ای منشا رشد لاله زاران باران
ای سبزی کوه وباغ و دشت وجنگل
ای موجب مایوسی شیطان باران
ای مایه ی شادی پرنده ،گنجشک
ای مائده ی خدای سبحان باران
ای گریه ی چشم آسمان عاشق
ای لذت جان و مثل رضوان باران
ای روشنی چشم ودل این الیاس
ای کشف وشهود و شوق عرفان باران
|
نقدها و نظرات
|
سلام وسپاس | |
|
دروبرشما استاد سال نو مبارک | |
|
سلام وسپاس سال نو مبارک | |
|
سلام بر علی سال نو مبارک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.