پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
حرف هایم زخمی اند،از چشم ها بیرون زدند
بغض های مخفی ام را اشک ها در خون زدند
باز لب ها عاجزند از صرف خندیدن ولی
ناله های بخت برگشته،کمی موزون زدند
جز فراموشی نشد درمان درد سرکشم
طاقت و صبر مرا، پیوند با افیون زدند
درد و رنج و شعرها، میراث پنهانم شدند
گنج هایم، طعنه بر دارایی قارون زدند
#بهـــاره_طـــلایی
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب استکی بزرگوار سپــاس🙏🙏 دلنوشته؟؟!!!! | |
|
درود جناب احسانی فر سپاس از نگاه تون🍀🍀 اگر امکانش هست، راهنمایی بفرمایید تا ویرایشش کنم🙏🙏🙏 | |
|
درود نازبانوی ادیب❤❤❤❤ سپاس از محبتتون🙏🙏🙏🙏💗💗💗 | |
|
درود و ارادت جناب قاسمـــے بزرگوار،ادیب گرانقــدر سپــاس از توجهتون🙏🙏🙏 زیبــایی در نگاه شماست🌷🌷 | |
|
زرود و احترام جناب شفیعی بزرگوار سپاس از بذل توجهتون🙏🙏🙏 مانا باشید🍀🍀 | |
|
درود و احتــرام ادیب ارجمند سپاس از نگاه زیباتون🙏🙏🙏 زیبانگاهید | |
|
درود مهربانو حسینی عزیز❤❤❤ سپــاس محبتتون🌹🌹🌹
| |
|
درود بانو رامیار عزیز❤❤❤ سپاس از نگاه زیباتون🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سه تا بیت دلنوشته زیبا بود