چهارشنبه ۱۶ آبان
که تو مرا به خاک سپرده ای؟ شعری از آنیل آچلار (قلم سفید)
از دفتر قلم سفید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۱ ۱۰:۰۶ شماره ثبت ۱۱۱۵۸۵
بازدید : ۱۶۱ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر آنیل آچلار (قلم سفید)
آخرین اشعار ناب آنیل آچلار (قلم سفید)
|
تو آخرین
ایستگاه انتظاری بودی
که قرار عاشقانه هایم
قطاری بود
که به حالم خندید
وسیب دلبریم را ربود
ودرکلافگی هایم
بدرقه ی بازمانده ی دلدادگیم شد
ودرغروب ندیدنت ،
مرا به عصر آهنی،
خطوط واگن های
بی سرنشین سپرد
درصمیمی ترین،
تکرار مدار عشق
به کدامین گناه
پیله ی تنهاییم را فزون کردی
که کوجه ها ازیادت
کافه ی تنهاییم میشود
درکجای دنیا خوابیده ای؟
که عطرت بی حضورت لمس میشود
وپنجره ی خیالم شبیه تو راه می رود
کجایی صدایت در گوشم منعکس میشود
وتصویرت ماوای تنهایی هایم
کجایی درمن قدم میزنی ؟
عاشقانه می خوانی؟
در صورتت علیرغم باطنی ام
منشوری ازشطرنج خاطره هاست
چگونه ازیادببرم
که تو مرا به خاک سپرده ای ؟!
شنبه ی
حزن نبودنت ،میسوزد
تمام تو ...
تویی که من ندارمت
ومن هنوز دوستت دارم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیبا بود