يکشنبه ۴ آذر
عروس صد رنگ شعری از سید رضا موسوی راضی
از دفتر ترانه ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ۱۲:۱۲ شماره ثبت ۱۱۱۳۹۷
بازدید : ۱۷۱ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر سید رضا موسوی راضی
آخرین اشعار ناب سید رضا موسوی راضی
|
دنیا به کام عاشق ؟
یه شوخی بزرگه
رفتار این زمونه
رفتار پیره گرگه
یه لحظه ایی به شوخی
چشماتو هم میذاری
وقتی که واکنی چشم
بازندهء قماری
دنیا پر از دروغه
یک قصهء پر از جنگ
بینی عروسه اما
باشه عجوز صد رنگ
دنیا عروسه اما
هر لحظه با یه داماد
از دست این زمونه
با این عروس فریاد
ما عاشقای ساده
بیزار ازاین عجوزیم
رو تن آرزوها
رخت امید میدوزیم
شاید یه روزی آدم
ببینه که چه کرده
بایسته پشت حوا
باور کنه که مرده
شاید که اون روز خوب
باشم من و ببینم
دنیا شده گلستان
من خارهاشو می چینم.
سیدرضاموسوی راضی
|
نقدها و نظرات
|
🙏🙏🙏💖💖💖 سپاسگزارم نازنین همراه. | |
|
نوش نگاه مهربانتان جناب استکی عزیز. لطف نگاهتان را سپاس. | |
|
💖💖🙏🙏🙏 درود و سپاس جناب کریمی عزیز. | |
|
🙏🙏🙏💖💖 درود و سپاس از بذل عنایت شما بانوی فرهیخته.... دقت نظرتان را می ستایم. | |
|
💖💖🙏🙏🙏 سپاس بیکران از شما.. | |
|
💖💖💖🙏🙏🙏 درود متقابل خدمت شما و سپاس از مهرنگاهتان. خوشحالم که مورد پذیرش قرار گرفت. | |
|
💖💖💖🙏🙏🙏 نوش نگاه مهربانتان. سپاسگزار مهر نگاهتان هستم. | |
|
جانمریزاد بانو آهنگران عزیز. سپاس از محبتهای شما. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.