يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر امین حامدی (زانین)
آخرین اشعار ناب امین حامدی (زانین)
|
خوبِ خوب است حال من
به شرح ذیل و مکتوبِ قُلوب است حال من
خوبِ خوب است حال من
نفسم فوب ِپس از راز و نیازِ سرکش از مَلالِ من
خوبِ من باور کن ..
خوبِ خوب است حال من
...
خوبِ خوب است حال من
هنگام طلوع است ، ولیکن جانا
حال من مشابهِ تنگِ غروب است حال من
دائماً رو به رسوب است فعل و انفعال من
چیست این اِشکال من؟
من چه زود عِین شوم
با من است جدالِ من
درونم سِیلِ آشوب است امّا تو بخوان
خوبِ خوب است حال من
...
خوبِ خوب است حال من ...
🤚🏻
|
نقدها و نظرات
|
درود فدای شما بشم یه دنیا ممنون پس فکر کنم من آهنگ نیمایی رو به طور کامل فرا نگرفتم🌹 | |
|
درود شاعر بزرگوار فدای مهرتون ممنون بابت وقتی که برای خواندن جرعه ای از اندوه من گذاشتید ممنون بابت حسّ خوبی که به من القا کردین به امید آغوش یار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود
جسارتا آهنگ نیمایی نداشت